PLAĆANJE I ISPORUKA
Poručivanje proizvoda iz našeg prodajnog asortimana možete obaviti:
-
telefonom (poziv, sms, viber, whatsapp itd.),
-
putem našeg webshopa,
-
mailom,
-
porukom na društvenim mrežama Facebook ili Instagram
-
chat porukom na sajtu itd.
Za plaćanje i isporuku proizvoda možete izabrati jednu od sledećih opcija:
-
plaćanje u gotovini, preuzimanje u našem poslovnom prostoru
-
plaćanje preko računa, preuzimanje u nasem poslovnom prostoru
-
plaćanje preko računa, preuzimanje na Vašoj adresi, isporuka kurirskom službom
Plaćanje proizvoda pouzećem i platnim karticama nije moguće.
Zašto?
Zbog negativnih iskustava koje smo imali, sa neozbiljnošću kupaca koji su birali opciju plaćanja pouzećem, a potom odustajali, kada bi cena u međuvremenu pala, od sada insistiramo na plaćanju po predračunu. Nakon proknjiženja sredstava na našem računu šaljemo paket.
Plaćanje platnim karticama nismo u mogućnosti da prihvatimo, jer su provizije banaka na kartična plaćanja oko 3%, što je više od naše marže.
Hvala na razumevanju.
Više detalja o plaćanju i isporuci pročitajte u nastavku:
PLAĆANJE
Nakon prijema predračuna, za proizvode koje ste poručili, plaćanje možete izvršiti na sledeće načine:
-
Uplatom na tekući račun privrednog društva Zlato moje d.o.o. Beograd broj 340-11026193-97, otvorenog kod Erste banke.
Preporučujemo hitno/instant plaćanje, putem skeniranja IPS QR koda, sa našeg predračuna, iz mobilne aplikacije Vaše banke - opcija "IPS skeniraj".
Više detalja o uplati na naš tekući račun možete pročitati u nastavku teksta.
Napominjemo da je rok za plaćanje predračuna 3 sata, zbog promene cene zlata.
-
Gotovinom, u dinarima, prilikom preuzimanja proizvoda u našem poslovnom prostoru, po aktuelnim cenama sa sajta u trenutku dolaska.
Važna napomena za plaćanje gotovinom:
Privredno društvo Zlato moje d.o.o. Beograd posluje u skladu sa "Zakonom o sprečavanju pranja novca i finansiranju terorizma", čime se osigurava maksimalna sigurnost i transparentnost svih transakcija na dobrobit naših kupaca, što je ujedno i naš glavni cilj.
Zakon NE dozvoljava da prihvatimo gotovinsku uplatu veću od 10.000€ u dinarskoj protivvrednosti.
Takođe, zbirne gotovinske uplate ograničene su na do 10.000€ u dinarskoj protivvrednosti u vremenskom periodu od godinu dana. To u praksi znači da za godinu dana po jednoj ličnoj karti možete, za gotovinu, kupiti investicionog zlata do 10.000€ u ukupnom iznosu.
Za iznose preko 10.000€ neophodno je obaviti plaćanje na tekući račun:
- putem mobilne ili web aplikacije Vaše banke,
- u filijali bilo koje banke,
- u pošti,
- u menjačnici ili drugoj instituciji koja vrši platni promet.
Proviziju za plaćanje određuje institucija u kojoj ste izvršili plaćanje, u skladu sa svojom politikom poslovanja, pa privredno društvo Zlato moje d.o.o. Beograd nema uticaja na istu.
Uplate preko računa nisu ograničene iznosom i možete kupiti koliko želite.
I u slučaju da imate poreklo za gotovinu veću od 10.000€ nećemo biti u mogućnosti da prihvatimo gotovinsku uplatu.
Hvala na razumevanju.
U nastavku prenosimo član 46 iz "Zakona o sprečavanju pranja novca" koji se odnosi na pomenuto ograničenje:
Ograničenje gotovinskog poslovanja i pozajmljivanja gotovog novca
Član 46
Lice koje se bavi prodajom robe i nepokretnosti ili vršenjem usluga u Republici Srbiji ne sme od stranke ili trećeg lica da primi gotov novac za njihovo plaćanje u iznosu od 10.000 evra ili više u dinarskoj protivvrednosti, bez obzira na to da li se radi o jednoj ili više međusobno povezanih gotovinskih transakcija ili jednom ili više ugovora u periodu od godinu dana, već se navedeni novčani iznos mora uplatiti na račun otvoren kod banke.
Ograničenje iz stava 1. ovog člana odnosi se i na fizičko lice koje prima gotov novac po osnovu ugovora o zajmu ili ugovora o kupoprodaji nepokretnosti.
Uplata gotovog novca u iznosu od 10.000 evra ili više u dinarskoj protivvrednosti, na račun lica iz st. 1. i 2. ovog člana, otvorenog kod banke se ne smatra primanjem gotovog novca u smislu ovog člana u odnosu na ta lica.
ISPORUKA/PREUZIMANJE
Proizvode koje ste poručili možemo Vam isporučiti na sledeće načine:
-
Lično preuzimanje u našem poslovnom prostoru u Beogradu, od ponedeljka do petka, u vremenu od 10h do 18h.
Ne radimo subotom, nedeljom i državnim praznicima.
Adresa za preuzimanje:
Kneza Višeslava 63, 11090 Rakovica, Beograd
TC Bazar Vidikovac, prizemlje, lokal 0.13
Više detalja o lokaciji možete pogledati na stanici Kontakt.
Molimo Vas da najavite posetu (2-3 sata ranije), putem jednog od sredstava komunikacije opisanih na stranici Kontakt, kako bismo potvrdili da imamo na stanju proizvode koje želite da kupite, odnosno da se pripremimo za aktivnost zbog koje nas posećujete. Najavom izbegavate čekanje da se završi prethodno započeta aktivnost.
Naravno da ćete biti naš dragi gost i ako se ne najavite, ali Vas u toj situaciji molimo da imate strpljenja i sačekate da završimo prethodno započetu aktivnost.
Hvala na razumevanju.
Prilikom preuzimanja proizvoda u našem poslovnom prostoru pred Vama ćemo obaviti testiranje kupljenih proizvoda sa našim savremenim uređajima za ispitivanje ispravnosti zlata i na taj način ćete se i lično uveriti da ste za svoj novac kupili pravo zlato.
Više o načinu testiranja možete pročitati u tekstu na sledećem linku.
Na računu, čiji je sastavni deo i fiskalni račun, odštampaćemo sertifikat o izvršenoj kontroli proizvoda.
-
Dostava na adresu kurirskom službom - Slanjem pošiljke na adresu koju ste definisali prilikom kreiranja/najave porudžbine.
Rok za isporuku je od 1 do 3 radna dana, od trenutka prijema uplate na naš račun, osim u slučaju specijalnih okolnosti koje mogu produžiti rok isporuke. U takvim situacijama, ćete biti blagovremeno obavešteni.
Pošiljka je osigurana, a proizvodi u njoj su upakovani u zaštitnu foliju i kutiju kako bi se izbegla i najmanja mogućnost njihovog oštećenja prilikom transporta.
Prilikom pakovanja pošiljke ovlašćeni predstavnik Zlato moje tima testira pojedinačno svaki proizvod koji pakuje i na taj način još jednom potvrđuje njihov kvalitet i fizičku kondiciju.
Više o načinu testiranja možete pročitati na sledećem linku.
Adresa za dostavu ne mora biti ista kao adresa iz lične karte.
Troškove dostave (u koje je uračunata nadoknada za osiguranje i isporuku pošiljke na osnovu težine) plaćate direktno donosiocu pošiljke (kuriru), prilikom preuzimanja na Vašoj adresi.
Važna napomena za preuzimanje/isporuku proizvoda:
Prilikom prodaje investicionog zlata, na osnovu Zakona o porezu na dodatu vrednost i Pravilnika o porezu na dodatu vrednost u obavezi smo da u računu napišemo sledeće podatke kupca:
-
ime i prezime,
-
adresu,
-
JMBG (za fizička lica) ili PIB (za pravna lica).
Privredno društvo Zlato moje d.o.o. Beograd ne prijavljuje "instant" ni jednoj državnoj instituciji ko je, šta, u kojoj količini i u kom momentu kupio ili prodao od investicionog zlata, ali smo u obavezi da te podatke upišemo da račun koji izdajemo i da ih imamo u evidenciji. Zbog toga nemate razlog za zabrinutost da će neko odmah znati da ste i šta ste kupili, čim obavite kupovinu.
U nastavku prenosimo delove iz Zakona i Pravilnika o PDV-u koji se odnose na obavezu evidencije i upisivanja pomenutih podataka na račun:
Zakon o PDV-u - Investiciono zlato - Član 36b
Obveznik PDV koji vrši promet investicionog zlata dužan je da izdaje račune za promet investicionog zlata, da vodi evidenciju o svim aktivnostima u vezi sa investicionim zlatom, posebno o licima kojima je izvršio promet investicionog zlata, kao i da čuva evidenciju u skladu sa ovim zakonom.
Pravilnik o PDV-u - Član 237.
Evidencija o prometu investicionog zlata iz stava 1. tačka 2) ovog člana sadrži podatke o:
1) vrsti (poluga, pločica ili novčić), količini i opisu investicionog zlata (za poluge i pločice - masa, stepen finoće, kao i naziv proizvođača i serijski broj ako postoji, a za novčiće - država porekla i stepen finoće);
2) broju i datumu izdavanja računa;
3) nazivu, odnosno imenu i prezimenu, adresi i PIB-u, odnosno JMBG-u, odnosno identifikacionom broju stranog lica (poreski identifikacioni broj, odnosno identifikacioni broj naveden u dokumentu za identifikaciju) lica kojem se vrši promet investicionog zlata.
Molimo Vas da pre poručivanja donesete odluku o tome da li želite da lični dokument (ličnu kartu ili pasoš) pokažete zaposlenima u Zlato moje timu.
Ukoliko lično preuzimate proizvode u našoj kancelariji mi ćemo na licu mesta očitati Vaš identifikacioni dokument, a ukoliko želite isporuku na adresu biće neophodno da nam pošaljete dokument u elektronskoj formi na mail, viber, whatsapp itd.
Ako posedujete ličnu kartu sa čipom, biće nam neophodna očitana, zbog adrese, a ukoliko je bez čipa dovoljne su slika prednje i zadnje strane. Ličnu kartu sa čipom možete očitati u najbližoj menjačnici, banci, fotokopirnici itd. Ukoliko niste u mogućnosti da očitate ličnu kartu možete nam poslati sliku pasoša tako da se vide svi neophodni podaci sa prve strane.
Bez navedenih podataka nećemo biti u mogućnosti da Vam isporučimo proizvode, odnosno, ukoliko ste prvo izvršili uplatu, novac ćemo vratiti na račun sa kojeg nam je uplata stigla.
Hvala na razumevanju.
Ukoliko NE preuzimate porudžbinu lično (odnosno neko preuzima u Vaše ime), molimo Vas da nam to naglasite u razgovoru ili porukom prilikom procesa poručivanja, a ukoliko porudžbinu pravite putem našeg webshopa potrebno je da u delu Shipping details upišete ime osobe koja će porudžbinu preuzeti u Vaše ime. Ukoliko to niste uradili prilikom procesa poručivanja, podatke osobe koja preuzima porudžbinu možete nam poslati putem E-mail-a ili telefonom nakon slanja porudžbine.
Osoba koja dolazi po proizvode potrebno je da pokaže identifikacioni dokument (ličnu kartu ili pasoš) kako bismo utvrdili njen identitet, odnosno zaštitili Vas od isporuke proizvoda pogrešnoj osobi.
Nadamo se da razumete našu poziciju i prethodno navedena pravila i da ovi zahtevi neće predstavljati prepreku za našu uspešnu poslovnu saradnju.
Zlato moje tim