ČESTA PITANJA

Investiciono zlato, nedoumice

Ko je Zlato moje?


Privredno društvo Zlato moje d.o.o. bavi se uvozom i prodajom investicionog zlata - zlatnih pločica i zlatnika. Takođe, vlasnik je brenda Zlato moje i webshopa www.zlatomoje.rs specijalizovanog za prodaju investicionog zlata. Više možete pročitati u delu O nama.




Šta je investiciono zlato?


Investiciono zlato je najkvalitetnije zlato koje možete kupiti na tržištu. Predmeti od zlata koji su u obliku zlatnih pločica (poluga), minimalne finoće 995/1000, i zlatnika (dukata), od zlata minimalne finoće 900/1000 predstavljaju investiciono zlato. To znači da u proizvodu koji je u kategoriji investicionog zlata mora da bude minimalno 995, odnosno 900 (promila-jedinica), zlata u odnosu na ukupnu masu proizvoda, 1000 (promila-jedinica). Više o tome možete pročitati u našem blogu u tekstu Investiciono zlato, šta je to?.




Koje su razlike između investicionog zlata i zlatnog nakita?


Osnovna razlika je što na proizvode koji spadaju u kategoriju investicionog zlata NE plaćate PDV u trenutnom iznosu od 20%. Namena investicionog zlata je da zameni novac, što sa zlatom od kojeg se proizvodi nakit nije slučaj. Kvalitet investicionog zlata i zlata od kojeg se izrađuje nakit je različit. Investiciono zlato je kvaliteta 24K, a nakit se najčešće izrađuje od 14K i 18K zlata. Više o kvalitetu zlata saznajte na sledećem linku.




Zašto ulagati u investiciono zlato?


Ulagači u investiciono zlato to čine iz više razloga: 1. Smatraju da će cena zlata biti u porastu narednih godina i da će tom investicijom ostvariti veću dobit nego ulaganjem u nekretnine, berzu, investicione fondove itd. Toj teoriji u prilog ide podatak da je zadnjih godina na tržištu Evrope potražnja za investicionim zlatom porasla čak nekoliko puta. 2. Nema poreza - investiciono zlato je od 2018. godine u Srbiji oslobođeno plaćanja PDV-a. 3. Da bi zaštitili svoju životnu ušteđevinu od inflacije. Kao razlog tome navode činjenicu da je već više od 40 vekova zlato jedina valuta koja čuva i uvećava svoju kupovnu moć. 4. Jer nemaju poverenja u banke i papirni novac bez ikakvog pokrića. Američki dolar (USD) je u zadnjih 100 godina izgubio 99% svoje vrednosti, a znaju da se zlato već vekovima dokazuje kao sigurna i poželja imovina koju u svakom trenutku mogu zameniti za bilo koju svetsku valutu. Mereno u odnosu na američki dolar vrednost zlata je u zadnij 100 godina povećana čak 60 puta. 5. U vremenima političkih i ekonomskih kriza više puta u istoriji se pokazalo da valute država dosta izgube na vrednosti ili čak skroz nestanu, odnosno inflacija ih "pojede". Sa zlatom to nije slučaj i ono je uvek otporno na sve nestabilnosti zbog svoje tradicije i dugovečnosti. 6. Najveći ulagači u investiciono zlato su centralne banke koje to čine za potrebne zlatnih rezervi, što dodatno uliva poverenje investitora u zlato. Ostale razloge ulaganja u investiciono zlato možete pročitati u našem blogu na sledećem linku.




Koliko se može zaraditi ulaganjem u investiciono zlato?


Investiranjem u zlato ne možete očekivati da ćete kroz nekoliko godina višestruko uvećati kapital kao što je slučaj kod kupovine kriptovaluta ili pojedinih deonica. Zlato je najsigurnija investicija uz koju možete mirno spavati i ono već nekoliko milenijuma unazad odlično obavlja svoju primarnu funkciju, a to je zaštita vrednosti vašeg kapitala. U poslednjih pola veka cena zlata je u proseku rasla oko 8% godišnje. To je više od trenutnih, a i od kamatnih stopa koje su banke davale u zlatnim ekonomskim vremenima. Kroz istoriju bilo je perioda kada je cena zlata rasla mnogo u kratkom vremenskom periodu. Npr. od 2007. do 2011. bili smo svedoci da je vrednost zlata porasla oko 200%, ali takvi skokovi su sporadična pojava, ne i pravilo. Više o ovoj temi možete pročitati u našem blogu na sledećem linku.




Da li na tržištu postoje plagijati investicionog zlata? Kako da prepoznam pravo?


Sve što ima globalnu tržišnu vrednost, skupa garderoba, umetnička dela, nakit itd., na žalost ima lažne kopije, pa tako i investiciono zlato. Sreća da je kod investicionog zlata takva pojava dosta ređa nego što se misli i očekuje. U današnje vreme, uz pomoć modernih tehnologija, postoje različiti uređaji i ispitivanja koje se koristite za proveru verodostojnosti zlatnih pločica i zlatnika, pa se zloupotrebe vrlo brzo otkriju. Pored toga, kovnice i firme koja se bave proizvodnjom i distribucijom investicionog zlata u svetu, ne smeju sebi da dozvole da uruše svoj poslovni ugled manipulacijom u pogledu kvaliteta proizvoda koje prodaju. Saznanjem da su to učinili, s namerom ili zbog propusta u procesu proizvodnje ili distribucije, sigurno završavaju svoje poslovno prisustvo na tržištu investicionog zlata. Investiciono zlato koje kod nas kupite, tim Zlato moje pred Vama ispituje najsavremenijim metodama kako bismo potvrdili kvalitet deklarisan od strane proizvođača. Ukoliko već posedujete investiciono zlato, a niste sigurni u njegov kvalitet, tim Zlato moje će za Vas ispitati njegovu ispravnost besplatno. Više o tome pročitajte u našem blogu na sledećem linku.




Na Vašem sajtu vidim da vršite BESPLATNU proveru investicionog zlata, zbog čega to radite?


Na prvom mestu želimo da zaštitimo Vaš kapital. Takođe, kroz testiranje ćemo saznati da li na tržištu postoji investiciono zlato koje je u prometu, a u stvari nije investiciono zlato. Ukoliko neko ima određenu količinu investicionog zlata koje nije adekvatnog kvaliteta to zlato kruži na tržištu i stvara lažnu sliku o realnoj ceni investicionog zlata. Testiranjem, kupci koji su jednom kupili tu vrstu zlata biće upozoreni i pretpostavka je da više neće obaviti kupovinu kod tog dobavljača, odnosno da će oni i njihovo okruženje biti edukovaniji za sve buduće kupovine. Više o tome pročitajte u našem blogu na sledećem linku.




Da li zlato koje prodajete ima sertifikat?


Kompletan asortiman investicionog zlata u našoj ponudi izrađen je od strane uglednih evropskih proizvođača čiji proizvodi ispunjavaju najstrožije svetske standarde. Zlatne pločice/poluge, do 250g težine, nalaze se u orginalnom plastičnom pakovanju, veličine kreditne kartice, koje služi kao sertifikat, a na kojem je naveden serijski broj, informacije o proizvođaču, težini, kvalitetu zlata itd. Poluge težine veće od 250g ne dolaze u plastičnom pakovanju, ali određeni proizvođači i uz njih dostavljaju odgovarajuće sertifikate. Pored toga privredno društvo Zlato moje d.o.o. je sertifikovano od strane Direkcije za mere i dragocene metale i poseduje rešenje o znaku uvoznika izdato od strane ove institucije. Navedeni dokument sve trgovce koji ga poseduju obavezuje da zlato koje uvoze moraju odneti u Direkciju na proveru autentičnosti, pre nego što ga stave u promet, što je još jedan dokaz kvaliteta proizvoda koje prodajemo. Gore pomenuti sertifikat svaki prodavac koji ga poseduje mora imati istaknut na vidnom mestu u prodajnom prostoru, a kako on izgleda možete pogledati na sledećoj slici: Prilikom ličnog preuzimanja porudžbine, u našem poslovnom prostoru, zaposleni u Zlato moje testiraće pred Vama sve poručene proizvode na specijalnim uređajima za ispitivanje investicionog zlata i izdati Vam sertifikat na kojem pišu informacije kako o samom zlatu (serijski broj, težina itd.), tako i detalje o testiranju, koji zaposleni i u koje vreme ga je testirao, bez obzira da li zlato već poseduje sertifikat ili ne. Više o tehnikama provere zlata, koje koristi tim Zlato moje, saznajte na sledećem linku.




Gde se nalaze poslovne prostorije privrednog društva Zlato moje?


Poslovne prostorije i sedište privrednog društva Zlato moje d.o.o. nalazi se u ulici Kneza Višeslava 63, TC Bazar Vidikovac, prizemlje, lokal 0.13, 11140 Rakovica - Beograd. Ukoliko želite da nas posetite u našem poslovnom prostoru više detalja o tome možete pročitati u delu Kontakt.




Koje je radno vreme Zlato moje d.o.o.?


Radno vreme privrednog društva Zlato moje d.o.o. je od ponedeljka do petka, od 10 do 18 časova. Vikendom i državnim praznicima ne radimo.




Da li mogu doći kod vas samo na razgovor bez obaveze kupovine i da li treba da zakažem termin?


Možete nas posetiti u radno vreme, a mi ćemo Vas rado posavetovati oko investiranja u investiciono zlato i odgovoriti na Vaša pitanja. Molimo Vas da zakažete termin za razgovor kako ne biste čekali ukoliko imamo drugu stranku u vreme kada dolazite i kako biste imali svoju privatnost prilikom posete.




Koja je procedura kupovine zlata u poslovnim prostorijama Zlato moje i da li je potrebno najaviti dolazak?


Ukoliko niste napravili porudžbinu putem našeg webshopa, već želite na licu mesta da kupite proizvode iz naše ponude, potrebno je da najavite dolazak i kažete nam koji su proizvodi predmet Vašeg interesovanja kako bismo mogli da ih pripremimo, jer u poslovnom prostoru imamo samo uzorke. Više o ovome možete pročitati na strani Plaćanje i isporuka.




Da li mogu da napravim porudžbinu u webshopu van radnog vremena?


Možete napraviti porudžbinu putem našeg webshopa i van radnog vremena (radnim danima od 18h do 10h sledećeg dana ili vikednom). Profakturu za porudžbine napravljene u tom periodu možete očekivati prvog sledećeg radnog dana. Imajte na umu da se cene na profakturi mogu razlikovati od onih koje ste videli u našem webshopu prilikom pravljenja porudžbine. Razlog je taj što se spot cena zlata na berzi konstantno menja, pa može doći do određenih promena u periodu između slanja porudžbine i prijema profakture. U svakom momentu možete u našem webshopu pogledati aktuelne cene proizvoda koje Vam možemo ponuditi za kupovinu.




Zašto se cena na profakturi razlikuje u odnosu na cenu iz webshopa kada sam napravio porudžbinu?


Spot cena zlata na berzi je promenljiva iz sekunde u sekund, pa može doći do određenih skokova ili padova u periodu između slanja porudžbine i prijema profakture. Na ovaj način štitimo nas i naše klijente od naglih promena cene koje se mogu desiti.




Zašto profaktura za plaćanje ima rok važenja samo 3 sata i šta ako ne stignem da platim u tom vremenskom periodu?


Cena zlata na berzi se menja iz sekunde u sekund, pa shodno tome kako bismo zaštitili i nas i naše klijente od naglih promena cene, plaćanje profakture mora biti vremenski limitirano na 3 sata. Ukoliko ne stignete da izvršite uplatu u navedenom roku, pošaljite novu porudžbinu, a mi ćemo Vam poslati novu profakturu sa ažuriranim cenama.




Koje sve načine plaćanja prihvatate i da li mogu platiti u eurima?


Plaćanje proizvoda koje ste kupili preko webshopa ili u poslovnim prostorijama Zlato moje, možete izvršiti na sledeće načine:

  • Nakon prijema profakture,uplatom na tekući račun privrednog društva Zlato moje d.o.o. kod Erste banke broj 340-11026193-97, rok za plaćanje je 3 sata - preporučujemo instant plaćanje.
  • Gotovinom, u dinarima, prilikom preuzimanja proizvoda u našem poslovnom prostoru.
Plaćanje proizvoda pouzećem, platnim karticama ili devizama nije moguće. Više o ovome možete pročitati na strani Plaćanje i isporuka.




Koji kurs evra računate?


Cene u našem webshopu su izražene u dinarima, jer je platni promet u Srbiji moguć isključivo u domaćoj valuti, ali na zahtev naših kupaca, u kartici artikla, imamo i cenu u eurima. U toj kalkulaciji računamo prodajni kurs Erste banke za plaćanje ka inostranstvu.




Da li šaljete zlato na kućnu adresu i da li je pošiljka osigurana?


Vašu porudžbinu dostavljamo i na kućnu adresu u saradnji sa kurirskom službom Bex. Svaka pošiljka je 100% osigurana na iznos do 100.000 dinara, ali možete poručiti više pošiljki u datom iznosu. Dodatne informacije o ovoj temi molimo Vas da pročitate u delu Plaćanje i isporuka.




Koliko iznosi provizija banke za uplatu novca na tekući račun Zlato moje d.o.o.?


Provizija na uplatu zavisi od banke do banke, privredno društvo Zlato moje d.o.o. ne utiče na taj iznos, pa je najbolje da tu informaciju proverite sa Vašom bankom.




Da li odobravate dodatni popust/rabat za kupovinu veće količine?


Odobravamo popust na kupovinu veće količine. Za više informacija molimo Vas da nam se obratite putem chata u donjem desnom uglu stranice ili na neku od opcija opisanih u delu Kontakt.




Koja je razlika između lomljenog i investicionog zlata?


Lomljenim zlatom se smatra sve što više nije za upotrebu, a u sebi sadrži određeni procenat zlata. Najčešći oblik lomljenog zlata je stari pohabani nakit, elektronski otpad, zubi, zubne krunice, pločice, mostovi… Investiciono zlato predstavljaju predmeti od zlata koji su u obliku zlatnih pločica (poluga) i zlatnika (dukata), od zlata minimalne finoće 900/1000. To je najkvalitetnije zlato koje možete legalno najjeftinije kupiti. Više o investicionom zlatu možete pročitati na našem blogu u tekstu Investiciono zlato, šta je to?.




Da li mogu da čuvam ili deponujem zlato kod vas?


U ovom trenutku nemamo opciju skladištenja i deponovanja kupljenog zlata, ali razmatramo uvođenje te usluge u budućnosti.




Koje portale savetujete za praćenje berzanske/spot cene zlata?


Najpopularniji portali za praćenje berzanske cene kako zlata tako i drugih plemenitih metala su Gold price i Kitco.




Zašto je cena zlata po gramu koje prodajete veća od cene grama zlata na berzi?


Berzanska cena zlata je samo reper po kojem se formira cena fizičkh proizvoda od zlata. Ona predstavlja nešto slično kao i srednji kurs kod deviza - po njemu ne možete ni kupiti ni prodati devize, a tako je i kod zlata. Da bi se napravio finalni proizvod od zlata to zahteva uloženi rad i celu logistiku kako bi on dospeo do krajnjeg kupca, pa shodno tome mora biti određeni broj procenata skuplji od čiste cene zlata na berzi.




Zbog čega se cene poluga iste težine razlikuju od proizvođača do proizvođača?


Razloga za ovakvu pojavu je više, ali neki od glavnih su:

  • Cena izrade samog proizvoda - neki proizvođači imaju manje poslovne prostore i manji broj zaposlenih, pa samim tim i manje troškove proizvodnje, što utiče na cenu krajnjeg proizvoda.
  • Razlika u nabavnoj ceni sirovine - veliki proizvođači kupuju velike količine zlata, pa samim tim dobijaju i bolju nabavnu cenu od rudnika.
  • Brend - U Evropi po pravilu ljudi više cene domaće brendove. Tako npr. Austrijanci veruju u poluge i dukate domaćeg brenda Münze Österreich, više nego nekih proizvođača iz drugih država, pa su samim tim spremni i više da plate za njega. Ovaj proizvođač to zna i prodaje svoje proizvode po višoj ceni - to njihovim kupcima ne smeta, a oni više zarađuju.




Da li prodajete ili otkupljujete srebro, platinu, paladijum i druge dragocene metale?


Ne. Trenutno se bavimo trgovinom isključivo investicionog zlata, druge plemenite metale nemamo u ponudi.




Da li se bavite prodajom ili otkupom numizmatike (starih novčanica i novčića, ordenja...), umetničkih dela, skupih satova?


Ne. Za sada je isključivo trgovina investicionim zlatom u fokusu našeg poslovanja.




Tražite odgovor na još neko pitanje?


Ukoliko niste našli adekvatan odgovor na Vaše pitanje, molimo Vas da nas kontaktirate putem chata u donjem desnom uglu stranice ili na jednu od opcija opisanih u delu Kontakt, a mi ćemo Vam rado odgovoriti na sve nedoumice koje imate vezane za investiciono zlato.




Da li neko drugi, u moje ime, u vašem poslovnom prostoru može da plati i preuzme porudžbinu koju sam napravio u webshopu?


Ukoliko lično NE preuzimate porudžbinu (odnosno neko preuzima u Vaše ime), potrebno je da prilikom procesa poručivanja u delu Shipping details upišete ime osobe koja će porudžbinu preuzeti u Vaše ime. Ukoliko to niste uradili prilikom procesa poručivanja, nakon slanja porudžbine podatke osobe koja preuzima porudžbinu možete nam poslati putem E-mail-a. Osoba koja dolazi po proizvode potrebno je da pokaže identifikacioni dokument (ličnu kartu ili pasoš) kako bismo utvrdili njen identitet, odnosno zaštitili Vas od isporuke proizvoda pogrešnoj osobi. Takođe, osoba koja preuzima može u našem poslovnom prostoru platiti porudžbinu ukoliko je ona u iznosu do 10.000€ u dinarskoj protivvrednosti. Za porudžbine većeg iznosa uplata mora biti izvršena na tekući račun privrednog društva Zlato moje d.o.o. sa bankovnog računa osobe koja je napravila porudžbinu, jer se podaci uplatioca moraju podudarati sa podacima kupca koji se nalaze na fakturi. Više detalja o ovome možete pročitati u delu Plaćanje i isporuka.




Gde mogu da pročitam edukativne tekstove o investicionom zlatu?


Edukativne tekstove, zanimljivosti i više informacija o investicionom zlatu možete pročitati na našem blogu Zašto zlato.





Kako poručiti na telefonu

Proces poručivanja


Korak 1. Ukoliko prvi put pravite porudžbinu na našem webshop-u, kliknite na glavni meni u gornjem desnom uglu, a zatim na polje "Prijavite se" Korak 2. Otvoriće Vam se "Log In" forma za korisnike koji već imaju nalog. Ukoliko pravite novi nalog kliknite na polje "Sign up". Korak 3. Zatim će se otvoriti "forma za pravljenje novog naloga" u kojoj je neophodno da popunite sva polja. Lozinka mora sadržati najmanje 4, a najviše 15 karaktera. Kada završite popunjavanje svih polja kliknite na dugme "Napravite nalog", nakon čega ćete automatski biti prijavljeni na Vas nalog i moći ćete da istražujete naš webshop. Korak 4. U webshopu pogledajte našu ponudu, izaberite željeni proizvod i kliknite na njega. Korak 5. Pogledajte njegove karakteristike u tabeli ispod. Korak 6. Odaberite željenu količinu i kliknite na dugme “Dodajte u korpu”. Korak 7. Otvoriće Vam se korpa sa artiklima koje ste izabrali. Tu takođe možete promeniti količinu izabranih artikala ili neki izbaciti iz korpe i videti ukupan iznos Vaše porudžbine. Finalni iznos Vaše porudžbine biće definisan u predračunu, zbog moguće promene cene zlata na svetskoj berzi od momenta dodavanja artikla u korpu do momenta prijema profakture. Ispod spiska izabranih artikala možete dodati i napomenu ukoliko želite dostavu na Vašu adresu ili imate nešto drugo da nam kažete. Kada sve završite kliknite na dugme “Sledeći korak” za nastavak realizacije Vaše porudžbine. Korak 9. U nastavku otvoriće Vam se stranica na kojoj sa desne strane možete videti Vašu porudžbinu i njen preeliminarni iznos, a sa leve strane deo koji je potrebno popuniti radi kompletiranja informacija o Vama kao kupcu. - Forma broj 1. “Shipping details” (Detalji isporuke) U ovoj formi popunićete neophodne podatke(Ime, prezime, adresa, telefon) za pripremu porudžbine. Ime i prezime se mogu razlikovati od onih koje ste upisali prilikom otvaranja naloga, jer možete poručiti u ime druge osobe koja će za Vas preuzeti porudžbinu ili na čiju ćemo adresu poslati pošiljku. Kada završite popunjavanje kliknite na dugme “Continue” (Nastavite). Ukoliko naknadno želite da izmenite nešto u ovoj formi to uvek možete učiniti klikom na polje “Edit”. - Forma broj 2. “Delivery method” (Način preuzimanja/isporuke ) U ovoj formi možete pročitati instrukcije za preuzimanje porudžbine u poslovnim prostorijama Zlato moje d.o.o. Ukoliko želite da porudžbina bude isporučena na adresu, koju ste upisali u formi broj 1. o tome više informacija možete pročitati u formi 3. Za prelazak na sledeću formu kliknite na dugme “Continue”. - Forma broj 3. “Payment” (Plaćanje) U ovoj formi u delu 1 možete pročitati detaljne instrukicije o načinu plaćanja. U delu 2 opisujemo mogućnosti dostave na adresu koju ste upisali u formi 1. Za prelazak na sledeću formu kliknite na dugme “Continue”. - Forma broj 4. - “Review & Place order” (Pregled i slanje porudžbine) U ovoj formi Vas molimo da još jednom proverite sadržaj porudžbine koji se nalazi na desnoj polovini ekrana. Ukoliko želite sadržaj korpe možete izmeniti klikom na polje “Edit cart”. Za poručivanje sadržaja korpe kliknite na dugme “Place order”(Pošaljite porudžbinu). - Porudžbina uspešno poslata Klikom na dugme “Place order” (Pošaljite porudžbinu) prikazaće se poruka da je porudžbina uspešno poslata i da uskoro možete očekivati prijem profakture na Vašu e-mail adresu. Na ovoj stranici još jednom možete proveriti sadržaj porudžbine kao i opcije dostave i plaćanja. Ako želite da porudžbinu pošaljemo na adresu upisanu u formi 1.i da troškovi dostave budu uračunati u profakturu koju ćemo Vam poslati za plaćanje, molimo Vas da nas o Vašoj odluci obavestite u što kraćem roku nakon slanja porudžbine putem e-maila ili telefonom. Ukoliko nas ne obavestite pre prijema profakture, uvek imate mogućnost da nas naknadno kontaktirate i obavestite da porudžbinu pošaljemo na određenu adresu. U tom slučaju troškove slanja platićete kuriru koji Vam dostavi pošiljku. Korak 10. Profaktura sa podacima za uplatu, rok za plaćanje i klijentova uplata Nakon što nam pošaljete porudžbinu poslaćemo Vam e-mail u čijem će prilogu biti profaktura. Profaktura sadrži artikle sa aktuelnom cenom, koja se može razlikovati u odnosu na cenu iz porudžbine i količinama koje mi možemo da isporučimo u tom trenutku. Rok za plaćanje profakture je 3 sata. Korak 11. Uplatu na osnovu profakture možete obaviti na tekući račun Zlato moje d.o.o. ili gotovinom u našem poslovnom prostoru. Ukoliko ste u mogućnosti molimo vas da nam potvrdu o uplati na tekući račun dostavite na e-mail adresu info@zlatomoje.rs ili putem vibera ili whatsapp-a na telefon 062/812-43-73 kako bismo u najkraćem roku pripremili plaćene artikle. Nakon prijema uplate ako ste odabrali opciju slanja na Vašu adresu mi ćemo pripremiti pošiljku u roku od 24h i predati je kurirskoj službi. Ako nas ne kontaktirate za slanje porudžbine na Vašu adresu bićemo slobodni da Vas pozovemo i definišemo termin za lično preuzimanje u našem poslovnom prostoru.





Kako poručiti na računaru

Proces poručivanja


Korak 1. Ukoliko prvi put pravite porudžbinu na našem webshop-u, kliknite na polje "Prijavite se" u gornjem desnom uglu. Korak 2. Otvoriće Vam se "Log In" forma za korisnike koji već imaju nalog. Ukoliko pravite novi nalog kliknite na polje "Sign up". Korak 3. Zatim će se otvoriti "forma za pravljenje novog naloga" u kojoj je neophodno da popunite sva polja. Lozinka mora sadržati najmanje 4, a najviše 15 karaktera. Kada završite popunjavanje svih polja kliknite na dugme "Napravite nalog", nakon čega ćete automatski biti prijavljeni na Vas nalog i moći ćete da istražujete naš webshop. Korak 4. U webshopu pogledajte našu ponudu, izaberite željeni proizvod i kliknite na njega. Korak 5. Pogledajte njegove karakteristike u tabeli ispod. Korak 6. Odaberite željenu količinu i kliknite na dugme “Dodajte u korpu”. Korak 7. Otvoriće Vam se *Mini korpa* na desnoj strani ekrana. Ukoliko želite da u korpu dodate još neki proizvod, Mini korpu možete zatvoriti na dugme “>” ili klikom van nje, a zatim i dalje istraživati proizvode u našem webshopu. Prethodno dodati artikli će se sačuvati u korpi. Ako želite da završite Vašu porudžbinu izaberite dugme “Pogledajte korpu”. Korak 8. Otvoriće Vam se korpa sa artiklima koje ste izabrali. Tu takođe možete promeniti količinu izabranih artikala ili neki izbaciti iz korpe i videti ukupan iznos Vaše porudžbine. FInalni iznos Vaše porudžbine biće definisan u predračunu, zbog moguće promene cene zlata na svetskoj berzi od momenta dodaavanja artikla u korpu do momenta prijema profakture. Ispod spiska izabranih artikala možete dodati i napomenu ukoliko želite dostavu na Vašu adresu ili imate nešto drugo da nam kažete. Kada sve završite kliknite na dugme “Sledeći korak” za nastavak realizacije Vaše porudžbine. Korak 9. U nastavku otvoriće Vam se stranica na kojoj sa desne strane možete videti Vašu porudžbinu i njen preeliminarni iznos, a sa leve strane deo koji je potrebno popuniti radi kompletiranja informacija o Vama kao kupcu. - Forma broj 1. “Shipping details” (Detalji isporuke) U ovoj formi popunićete neophodne podatke(Ime, prezime, adresa, telefon) za pripremu porudžbine. Ime i prezime se mogu razlikovati od onih koje ste upisali prilikom otvaranja naloga, jer možete poručiti u ime druge osobe koja će za Vas preuzeti porudžbinu ili na čiju ćemo adresu poslati pošiljku. Kada završite popunjavanje kliknite na dugme “Continue” (Nastavite). Ukoliko naknadno želite da izmenite nešto u ovoj formi to uvek možete učiniti klikom na polje “Edit”. - Forma broj 2. “Delivery method” (Način preuzimanja/isporuke ) U ovoj formi možete pročitati instrukcije za preuzimanje porudžbine u poslovnim prostorijama Zlato moje d.o.o. Ukoliko želite da porudžbina bude isporučena na adresu, koju ste upisali u formi broj 1. o tome više informacija možete pročitati u formi 3. Za prelazak na sledeću formu kliknite na dugme “Continue”. - Forma broj 3. “Payment” (Plaćanje) U ovoj formi u delu 1 možete pročitati detaljne instrukicije o načinu plaćanja. U delu 2 opisujemo mogućnosti dostave na adresu koju ste upisali u formi 1. Za prelazak na sledeću formu kliknite na dugme “Continue”. - Forma broj 4. - “Review & Place order” (Pregled i slanje porudžbine) U ovoj formi Vas molimo da još jednom proverite sadržaj porudžbine koji se nalazi na desnoj polovini ekrana. Ukoliko želite sadržaj korpe možete izmeniti klikom na polje “Edit cart”. Za poručivanje sadržaja korpe kliknite na dugme “Place order”(Pošaljite porudžbinu). - Porudžbina uspešno poslata Klikom na dugme “Place order” (Pošaljite porudžbinu) prikazaće se poruka da je porudžbina uspešno poslata i da uskoro možete očekivati prijem profakture na Vašu e-mail adresu. Na ovoj stranici još jednom možete proveriti sadržaj porudžbine kao i opcije dostave i plaćanja. Ako želite da porudžbinu pošaljemo na adresu upisanu u formi 1.i da troškovi dostave budu uračunati u profakturu koju ćemo Vam poslati za plaćanje, molimo Vas da nas o Vašoj odluci obavestite u što kraćem roku nakon slanja porudžbine putem e-maila ili telefonom. Ukoliko nas ne obavestite pre prijema profakture, uvek imate mogućnost da nas naknadno kontaktirate i obavestite da porudžbinu pošaljemo na određenu adresu. U tom slučaju troškove slanja platićete kuriru koji Vam dostavi pošiljku. Korak 10. Profaktura sa podacima za uplatu, rok za plaćanje i klijentova uplata Nakon što nam pošaljete porudžbinu poslaćemo Vam e-mail u čijem će prilogu biti profaktura. Profaktura sadrži artikle sa aktuelnom cenom, koja se može razlikovati u odnosu na cenu iz porudžbine i količinama koje mi možemo da isporučimo u tom trenutku. Rok za plaćanje profakture je 3 sata. Korak 11. Uplatu na osnovu profakture možete obaviti na tekući račun Zlato moje d.o.o. ili gotovinom u našem poslovnom prostoru. Ukoliko ste u mogućnosti molimo vas da nam potvrdu o uplati na tekući račun dostavite na e-mail adresu info@zlatomoje.rs ili putem vibera ili whatsapp-a na telefon 062/812-43-73 kako bismo u najkraćem roku pripremili plaćene artikle. Nakon prijema uplate ako ste odabrali opciju slanja na Vašu adresu mi ćemo pripremiti pošiljku u roku od 24h i predati je kurirskoj službi. Ako nas ne kontaktirate za slanje porudžbine na Vašu adresu bićemo slobodni da Vas pozovemo i definišemo termin za lično preuzimanje u našem poslovnom prostoru.